середу, 20 серпня 2014 р.

Громрада офіціно просить Ю.Ткаченка надати можливість розпочати виконувати свої консультативно-дорадчі функції

Голові Черкаської ОДА
Ткаченку Ю.О.

Шановний Юрію Олеговичу!

Цим листом висловлюємо бажання громадської ради розпочати працювати і виконувати функції, передбачені нормативно-правовими актами України, та домовленостями з Вами. Однак, щоб громадська рада почала працювати необхідне Ваш підпис на положенні про її діяльність. Другий місяць поспіль цей документ  ходить коридорами ОДА та облради, однак і досі його не передали Вам на підпис. На сьогодні виникла ситуація, що текс положення у ОДА є, його вже вивчали юристи, однак воно  не було офіційно подане через канцелярію, тому у додатку 1 надсилаємо
текст положення, яке затверджене 11.07.2014 на засіданні громадської ради.
Звертаємо Вашу увагу, що положення громадська рада розробила на виконання п.2 постанови КМУ №996: «у своїй діяльності громадська рада керується  Конституцією (254к/96-ВР) та законами України,  указами Президента України і постановами  Верховної  Ради  України,  прийнятими  відповідно  до Конституції (254к/96-ВР) та законів України,  актами КабінетуМіністрів  України, а також  Положенням  про  громадську   раду, розробленим на основі цього Типового положення». Відтак аби зміст типового положення був однаковим для всіх громадських рад по території України, то воно було б затверджене кабміном. В даному випадку розробник зобов’язав розробляти положення громадською радою та погодити з органом, що її створив. Це відображено п.2 вищезазначеної Типового положення:  «Положення про   громадську   раду   погоджується   з  органом виконавчої влади,  при якому вона утворена,  та схвалюється на  її засіданні».
Серед ще надуманих причин, які перешкоджають Вашим підлеглим передати Вам на підпис положення про громадську раду працівники ОДА озвучували, що рада може бути створена лише при ОДА, а не також при облраді. Тому акцентуємо Вашу увагу на п.5 Типового положення: «Рекомендувати  органам  місцевого  самоврядування  під час проведення консультацій з громадськістю та  утворення  громадських рад  при органах місцевого самоврядування керуватися затвердженими цією постановою Порядком і Типовим положенням». Підтверджуємо, що положенням прямо не передбачено створення однієї громадської ради при ОДВ та ОМС, разом з тим і заборони такої немає. А відтак бажання голови облради, В.М.Коваленко і рішення установчих зборів по створенню однієї громадської ради при ОДА і облраді є правомочним і дає підстави легатімізувати діяльність громадської ради погодивши дане положення Вашим з Валентиною Михайлівною підписами.
Таким чином положення про громадську раду не порушує жоден закон, постанову чи інший нормативно-правовий акт України, тому звертаємося до Вас з проханням в найкоротші терміни підписати положення, надавши можливість громадській раді розпочати виконувати свої консультативно-дорадчі функції.

З повагою та надією на плідну співпрацю,

голова громадської ради                                                                О.Скалько



ПОГОДЖЕНО:

Голова Черкаської обласної державної адміністрації __________ Ю.О.Ткаченко
«___» липня 2014 року


голова Черкаської обласної ради
 ______________ В.М.Коваленко
«___» липня 2014 року

СХВАЛЕНО:
на засіданні Громадської ради при Черкаській обласній державній адміністрації та при Черкаській обласні раді
11.07.2014

Голова громадської ради ______________О.Скалько

ПОЛОЖЕННЯ
про Громадську раду при Черкаській обласній державній адміністрації та при Черкаській обласні раді

Розділ  I.
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1 Громадська рада при Черкаській обласній державній адміністрації та при  Черкаській обласні раді (далі – Громадська рада) є є постійно діючим колегіальним виборним консультативно-дорадчим органом, утвореним для забезпечення участі громадян в управлінні державними справами, здійснення громадського контролю за діяльністю органів виконавчої влади, налагодження ефективної взаємодії зазначених органів з громадськістю, врахування громадської думки під час формування й реалізації державної політики та здійснення громадського контролю за діяльністю зазначених органів.
1.2 Основними завданнями Громадської ради є:
- створення умов для реалізації громадянами конституційного права на участь в управлінні державними справами;
- здійснення громадського контролю за діяльністю Черкаської обласної державної адміністрації та Черкаської обласної ради (далі – Органів);
- сприяння врахуванню Органами громадської думки під час формування та реалізації місцевої політики;
- сприяння Органам у підготовці та проведенні громадських обговорень з питань, що належать до їх компетенції.
1.3 У своїй діяльності Громадська рада керується Конституцією та законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, актами Кабінету Міністрів України, цим Положенням.
1.4 Громадська рада здійснює свою діяльність на громадських засадах.
1.5 Це положення розроблено на основі Типового положення про Громадську раду при міністерстві, іншому центральному органі виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласній, Київській та Севастопольській міській, районній, районній у мм. Києві та Севастополі державній адміністрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2010 р. № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики».

Розділ  IІ.
ПОВНОВАЖЕННЯ ГРОМАДСЬКОЇ РАДИ
2.1 Сфера повноважень Громадської ради розповсюджується на територію дії Органів.
2.2 Громадська рада відповідно до покладених на неї завдань:
1) готує та подає Органам, пропозиції до орієнтовного плану проведення консультацій з громадськістю, а також щодо проведення консультацій, не передбачених таким планом;
2) готує та подає Органам пропозиції щодо організації консультацій з громадськістю;
3) подає Органам обов’язкові для розгляду пропозиції щодо підготовки проектів нормативно-правових актів з питань формування та реалізації державної політики у відповідній сфері, удосконалення роботи Органів;
4) проводить відповідно до законодавства громадську експертизу та громадську антикорупційну експертизу проектів нормативно-правових актів;
5) здійснює громадський контроль за врахуванням Органами пропозицій та зауважень громадськості, а також дотриманням ним нормативно-правових актів, в тому числі спрямованих на запобігання та протидію корупції;
6) інформує в обов’язковому порядку громадськість про свою діяльність, прийняті рішення та їх виконання на офіційному веб-ресурсі Громадської ради, сайтах Органів та в інший прийнятний спосіб;
7) збирає, узагальнює та подає Органам інформацію про пропозиції інститутів громадянського суспільства щодо вирішення питань, які мають важливе суспільне значення;
8) організовує публічні заходи для обговорення актуальних питань розвитку галузі (адміністративно-територіальної одиниці);
9) готує та оприлюднює щорічний звіт про свою діяльність;
10) вчиняє інші дії, що не заборені законодавством.
2.3 Громадська рада має право:
1) утворювати постійні та тимчасові робочі органи (президію/правління, секретаріат, комітети, комісії, експертні та робочі групи тощо).
2) залучати до роботи ради працівників органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, представників вітчизняних та міжнародних експертних і наукових організацій, підприємств, установ та організацій, зацікавлених представників ІГС з кожного району, лідерів ініціативних груп та інших зацікавлених осіб та організацій;
3) організовувати і проводити семінари, конференції, засідання за круглим столом та інші комунікативні заходи;
4) отримувати в установленому порядку від Органів проекти нормативно-правових актів з питань, що потребують проведення консультацій з громадськістю та іншу інформацію, необхідну для забезпечення діяльності ради;
5) брати участь у розробці цільових програм, проектів актів законодавства та інших нормативно-правових актів, що в компетенції Органів;
6) взаємодіяти із органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, інститутами громадянського суспільства, іншими консультативно-дорадчими органами при органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування (в тому числі і районними та міськими громадськими радами при районних адміністраціях та МВК, асоціаціями районних громадських рад),  їх структурних підрозділах;
7) вносити пропозиції щодо удосконалення діяльності Органів та їх структурних підрозділів, звертатись до них з інших питань;
8) направляти інформаційні запити до органів публічної влади та інших суб’єктів, що діють на території повноважень Органу;
9) розробляти та надавати в установленому законом порядку пропозиції з удосконалення законодавства;
10) доповідати на засіданні Органів рішення Громадської ради, які відповідно до цього Положення є обов’язковими до розгляду;
11) направляти представників Громадської ради для участі у заходах (нарадах, засіданнях колегій тощо), що проводяться Органами та їх структурними підрозділами,
12) ініціювати відзначення інститутів громадянського суспільства та окремих громадян за їх внесок у реалізацію та захист прав і свобод людини і громадянина, розвиток громадянського суспільства;
13) розглядати пропозиції інститутів громадянського суспільства та звернення громадян з питань, що належать до компетенції Громадської ради, аналізувати та узагальнювати їх, давати на них усні та письмові відповіді;
14) створювати громадські експертні комісії з окремих питань;
14) розглядати інші питання, що мають важливе суспільне значення і знаходяться у сфері компетенції органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
2.4 Рішення Громадської ради мають рекомендаційний характер для Органів та усіх інших суб’єктів, розташованих на території її діяльності, і є обов’язковими для розгляду Органами.
   Рішення органу,  прийняте за результатами розгляду пропозицій громадської ради,  не пізніше ніж у десятиденний строк після  його прийняття  в  обов'язковому  порядку  доводиться  до відома членів громадської ради та  громадськості  шляхом  його  оприлюднення  на офіційному   веб-сайті   органу  та  в  інший  прийнятний  спосіб.
Інформація  про  прийняте  рішення  має  містити   відомості   про врахування пропозицій громадської ради або чітко роз'яснені причини їх відхилення.

2.5 Строк повноважень складу Громадської ради – два роки або до обрання нового складу ради.
2.6 Громадська рада має бланк зі своїм найменуванням.
2.7 Члени Громадської ради мають  посвідчення встановленого Громадською радою зразка.
2.8 Члени Громадської ради мають право доступу до приміщень, в яких розміщені Органи. Мають окреме робоче приміщення в центральній будівлі органів для роботи секретаріату, зустрічей з робочих питань і організації роботи громадської ради.  Забезпечення секретаріату громадської  ради  приміщенням,засобами зв'язку,  створення умов для роботи ради та проведення її засідань здійснюють Органи.


Розділ  IІІ.
Формування ГРОМАДСЬКОЇ РАДИ
3.1 До складу Громадської ради можуть бути обрані представники громадських, релігійних, благодійних організацій, професійних спілок та їх об’єднань, творчих спілок, асоціацій, організацій роботодавців, недержавних засобів масової інформації, органів самоорганізації населення та інших непідприємницьких товариств і установ, легалізованих відповідно до законодавства України (далі – інститутів громадянського суспільства).
3.2 Склад Громадської ради формується на установчих зборах за участі представників інститутів громадянського суспільства шляхом рейтингового голосування за кандидатури, які добровільно заявили про бажання брати участь у роботі Громадської ради та внесені інститутами громадянського суспільства.
3.3 До складу Ради може бути обрано не більше ніж по одному представнику від кожного інституту громадянського суспільства. Кількість членів Громадської ради визначається учасниками установчих зборів. Членство в Раді є індивідуальним.
3.4 У термін, що не перевищує 60 календарних днів до закінчення повноважень Громадської ради, нею утворюється ініціативна група з підготовки установчих зборів для формування нового складу Громадської ради. До складу ініціативної групи входять представники Органу та інститутів громадянського суспільства, у тому числі й не представлені в складі Громадської ради.
3.5 Не пізніше ніж за 30 календарних днів до проведення установчих зборів Орган в обов’язковому порядку оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті та в інший прийнятний спосіб підготовлене ініціативною групою повідомлення про дату, час, місце, порядок проведення установчих зборів, порядок подання заяв для участі в установчих зборах, відомості про склад ініціативної групи та прізвище, ім’я, електронну адресу та номер телефону відповідальної особи.
3.6 Для участі в установчих зборах до ініціативної групи подається заява у довільній або встановленій ініціативної групою формі, підписана уповноваженою особою керівного органу інституту громадянського суспільства. До заяви додаються:
- рішення керівника інституту громадянського суспільства, якщо інше не передбачено його установчими документами, про делегування представника для участі в установчих зборах, посвідчене печаткою (у разі наявності);
- біографічна довідка делегованого представника інституту громадянського суспільства;
- копії документів, що підтверджують легалізацію інституту громадянського суспільства;
- інформація про результати діяльності інституту громадянського суспільства за період, що не перевищує двох років від моменту проведення установчих зборів.
Документи можуть бути подані в паперовому чи в електронному варіанті у встановлений ініціативною групою спосіб.
3.7 За 10 календарних днів до проведення установчих зборів приймання заяв для участі у них припиняється. На підставі поданих заяв ініціативна група складає список учасників установчих зборів, кандидатур до нового складу Громадської ради та у термін не пізніше семи днів до дати установчих зборів оприлюднює відомості про цих кандидатів у мережі Інтернет. У разі зміни місця проведення установчих зборів, Орган своєчасно повідомляє про це на своєму офіційному веб-сайті та в інший прийнятний спосіб.
3.8 Процедура проведення установчих зборів визначається регламентом установчих зборів, який, зокрема, містить:
-    процедуру ідентифікації і реєстрації учасників установчих зборів;
-    процедуру проведення голосування по обранню лічильної комісії, головуючого (робочої президії), секретаря (секретаріату) та інших робочих органів установчих зборів;
-    процедуру прийняття та рекомендований склад питань порядку денного;
-    порядок визначення кількісного складу Громадської ради;
-    порядок обрання членів Громадської ради, у тому числі визначення форми голосування, виготовлення та видачі учасникам зборів бюлетенів для голосування, процедуру голосування та підбиття його підсумків;
-          процедуру організації повторного голосування в разі наявності рівної кількості голосів за кількох кандидатів (якщо їх кількість перевищує граничну чисельність кількісного складу Ради);
-    процедуру оголошення результатів виборів;
-    визначення установчими зборами дати першого засідання новообраної Громадської ради;
-    порядок обрання уповноважених осіб, відповідальних за підготовку першого  засідання новообраної Громадської ради тощо.
3.9. Проект регламенту установчих зборів розробляється ініціативною групою та ухвалюється установчими зборами.
3.10. За підсумками установчих зборів їх секретар оформляє протокол, який підписує разом із головуючим та у тижневий термін від дня установчих зборів передає керівнику органу для затвердження складу новообраної Громадської ради.
3.11. Протокол установчих зборів з відомостями про склад новообраної Громадської ради Орган протягом тижня оприлюднює на своєму офіційному веб-сайті та в інший прийнятний спосіб.
3.12. На підставі протоколу установчих зборів Органи протягом одного тижня затверджують склад громадської ради. Після затвердження нового складу діяльність Громадської ради попереднього скликання припиняється.


Розділ ІV.
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ГРОМАДСЬКОЇ РАДИ

5.1 На першому засіданні Громадської ради обираються її керівні органи (голова, заступник (заступники) голови та секретар (секретаріат) ради).
5.2 Голова Громадської ради обирається з числа членів ради шляхом рейтингового голосування на період повноважень чинного складу ради. Головою Громадської ради не може бути обрано посадову або службову особу Органу.
5.3 Голова Громадської ради:
- організовує діяльність ради;
- скликає та організовує підготовку та проведення її засідань;
- підписує документи від імені ради;
- звітує про роботу Громадської ради;
- представляє раду у відносинах з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, інститутами громадянського суспільства, засобами масової інформації;
- бере участь у засіданнях колегії Органів та ін
- виконує інші функції відповідно до покладених на Громадську раду завдань і доручень ради
5.4 Повноваження голови Громадської ради можуть бути припинені за рішенням Громадської ради як на підставі особистої заяви, яка розглядається на найближчому засіданні Громадської ради, так і за рішенням Громадської ради при виникненні інших підстав, пов’язаних із неможливістю виконувати головою свої обов’язки (настання кримінальної відповідальності, припинення членства в інституті громадянського суспільства, від якого був обраний тощо). До свого переобрання голова Громадської ради виконує покладені на нього обов’язки.
5.5 Питання про дострокове переобрання голови Громадської ради може бути винесено на розгляд ради за ініціативою третини її членів. У цьому разі голова Громадської ради може бути переобраним, якщо за це рішення проголосувало не менше двох третин членів Громадської ради.
5.6 Заступник (заступники) голови Громадської ради обираються, як правило, на її першому засіданні з урахуванням пропозицій голови ради. Заступник (заступники) виконує функції, покладені на нього Громадською радою та розпорядженням голови ради.
5.7 Заступник (заступники) голови Громадської ради:
- забезпечує виконання закріплених за ним напрямів роботи ради;
- здійснює організаційно-методичну підтримку роботи відповідних комісій (комітетів, секцій, робочих груп) Громадської ради;
- контролює виконання плану роботи Громадської ради;
- розглядає, за дорученням голови Громадської ради, питання, що належать до її компетенції;
- вносить пропозиції щодо створення тимчасових органів Громадської ради;
- організовує вивчення та дослідження громадської думки;
- координує роботу секретаріату Громадської ради;
- виконує інші функції відповідно до покладених на Громадську раду завдань і доручень ради.
5.8 У разі відсутності голови Громадської ради або неможливості виконувати ним свої обов'язки його повноваження за розпорядженням голови чи рішенням Громадської ради виконує заступник (один із заступників) голови Громадської ради. За виняткових обставин Громадська рада може покласти тимчасове виконання функцій голови ради на одного з її членів із одночасним визначенням переліку повноважень, віднесених до його компетенції.
5.9 Функції секретаря Громадської ради за її рішенням, погодженим із Органом, може виконувати працівник структурного підрозділу Органу, на який покладено координацію роботи Громадської ради. У такому випадку секретар Громадської ради бере участь в її засіданнях з правом дорадчого голосу.
5.10 Секретар Громадської ради забезпечує ведення діловодства, налагодження відносин із Органом та її підрозділами, вирішує питання матеріально-технічного та інформаційного забезпечення роботи Громадської ради та виконує інші функції за рішенням Громадської ради.
5.11 Громадська рада формує план (основні напрямки) своєї діяльності на календарний рік, які затверджує одному з перших засідань з урахуванням пропозицій Органів та інститутів громадянського суспільства.
5.12 Для об’єднання управлінських можливостей інститутів громадянського суспільства і фахівців відповідної кваліфікації і підвищення на цій основі професійного рівня виконання Громадською радою своїх завдань вона може створювати постійні комісії з числа членів Громадської ради та за участю інших осіб. Порядок формування, кількість та напрямки роботи комісій визначаються Радою та оформлюються протоколом.
5.13 Постійні комісії попередньо розглядають питання, які планується винести на розгляд Громадської ради.
5.14 Засідання постійних комісій проводяться відповідно до затвердженого плану роботи Громадської ради та по мірі необхідності. Рішення постійних комісій приймаються більшістю від їх загальної чисельності і оформлюються протокольно. Залучені до складу постійних комісій особи, які не є членами Громадської ради, користуються на засіданнях комісій правом дорадчого голосу.
5.15 Для попереднього опрацювання та підготовки окремих питань, що готуються на розгляд Громадської ради, а також для здійснення громадської експертизи проектів актів та чинних актів органів публічної влади у складі Громадської ради утворюються робочі та експертні групи. Громадська рада обирає склад та голову робочої, експертної групи, визначає їх завдання. Робочі групи утворюються, як правило, на певний період часу як тимчасові.
5.16 Робочі та експертні групи, інші робочі органи Громадської ради проводять свою роботу колегіально у формі засідань. Рішення на цих засіданнях приймаються більшістю від загальної чисельності органу та оформлюються протокольно. За рішенням Громадської ради її робочим органам може бути делеговано право на взаємодію із іншими спеціалізованими консультативно-дорадчими органами відповідного профілю, що утворені як при Органі чи його структурних підрозділах так і при інших органах публічної влади. 
5.17 Для вирішення організаційних питань своєї діяльності Громадська ради може утворювати президію/правління Громадської ради, до складу якої входять: голова, заступник (заступники) голови ради, секретар (відповідальний секретар), голови постійних комісій (комітетів).
5.18 Коло питань, які може вирішувати президія Громадської ради, визначається Громадської радою.
5.19 Засідання президії проводяться за необхідністю. У засіданні президії можуть за запрошенням брати участь як члени Громадської ради, так й інші особи. Рішення президії оформлюються протоколом, який підписує голова та секретар Громадської ради.
5.20. Президія в період між засіданнями громадської ради має повноваження передбачені пп.2-6, 8-14 п.2.3.  цього  Положення з обов‘язковим затвердженням рішень радою на наступних засіданнях.
5.20 З метою організаційного, інформаційного та матеріально-технічного забезпечення діяльності Громадської ради у її складі утворюється постійно діючий робочий орган – секретаріат ради (далі – секретаріат) у складі відповідального секретаря, секретарів та прес-секретаря. Кількість членів секретаріату визначається Громадською радою.
5.21 Секретаріат, відповідно до покладених на нього завдань:
- забезпечує планування діяльності Громадської ради;
- відповідно до затвердженого плану роботи забезпечує підготовку порядку денного засідань ради з урахуванням пропозицій її членів;
- забезпечує ведення протоколів засідання ради та її президії, у триденний термін подає їх на підпис голови ради;
- контролює підготовку питань на засідання Громадської ради відповідно до проекту порядку денного;
- забезпечує оприлюднення рішень ради та направлення їх на адресу Органа;
- забезпечує контроль за виконанням рішень Громадської ради;
- опрацьовує внесені в установленому порядку пропозиції з вирішення кадрових питань, зокрема щодо припинення членства у Громадській раді;
- за погодженням з головою Громадської ради залучає до виконання окремих робіт і завдань членів Громадської ради та інших осіб;
- забезпечує інформування про діяльність Громадської ради, створює умови для доступу громадськості до інформації про діяльність Громадській раді, виконання її рішень;
- забезпечує ведення діловодства у Громадській раді;
- забезпечує опрацювання та подання в установленому порядку на розгляд керівникові Органу пропозицій щодо нагородження окремих громадян, інститутів громадянського суспільства за їх внесок у реалізацію, забезпечення і захист прав і свобод людини і громадянина, розвиток громадянського суспільства;
- організовує особистий прийом та розгляд звернень громадян,
- забезпечує взаємодію та листування Громадської ради з органами виконавчої влади і місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями;
- виконує інші функції для забезпечення здійснення Громадською радою своїх повноважень.
5.22 Керівництво діяльністю секретаріату здійснює відповідальний секретар Громадської ради. Відповідальний секретар:
- організовує і контролює роботу секретаріату з планування, своєчасної та якісної підготовки матеріалів до засідань ради та її президії;
- організовує ведення діловодства;
- виконує інші функції відповідно до покладених на секретаріат завдань.
5.23 Прес-секретар Громадської ради:
- організовує проведення прес-конференцій, брифінгів, «круглих столів», здійснює інформаційне забезпечення діяльності ради;
- здійснює організаційну і методичну допомогу засобам масової інформації щодо підготовки матеріалів про діяльність Громадської ради;
- готує проект плану інформаційної діяльності Громадської ради та контролює його виконання;
- здійснює оперативний збір та аналіз матеріалів преси, інших засобів масової інформації про діяльність Громадської ради;
- організовує та разом з членами ради забезпечує своєчасну підготовку прес-релізів та інших інформаційних матеріалів про діяльність Громадської ради та її структурних утворень.
5.24 План роботи Громадської ради на рік затверджується, як правило, на її першому у поточному році засіданні з урахуванням пропозицій Органу та інститутів громадянського суспільства.
5.25 Основною формою роботи Громадської ради є засідання, які проводяться відповідно до плану роботи Громадської ради та у разі потреби, але не рідше одного разу на квартал. Позачергові засідання Громадської ради можуть скликатися за ініціативою голови Громадської ради або однієї третини її членів.
5.26 Засідання Громадської ради є правомочним, якщо в ньому беруть участь більше половини її членів.
5.27 Засідання Громадської ради проводяться відкрито.
5.28 Засідання Громадської ради веде її голова. За відсутності голови або за його дорученням на засіданні головує заступник (один із заступників) голови.
5.29 У засіданнях Громадської ради можуть брати участь з правом дорадчого голосу уповноважені представники Органів.
5.30 За запрошенням Громадської ради у її засіданнях можуть брати участь представники інших органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, громадськості, науковці.
5.31 Рішення Громадської ради приймається відкритим голосуванням простою більшістю голосів її членів, присутніх на засіданні. У разі рівного розподілу голосів голос головуючого на засіданні є визначальним.
5.32 Оперативні питання роботи Громадської ради можуть вирішуватися в спосіб, визначений Регламентом Громадської ради.
5.33 Рішення, прийняті на засіданні Громадської ради, оформлюються протоколом, який підписуються головуючим на засіданні та секретарем і направляється до Органу (органів) у п’ятиденний термін.
5.34 Рішення Органів, прийняте за результатами розгляду пропозицій Громадської ради, не пізніше ніж у п’ятиденний строк після його прийняття в обов’язковому порядку доводиться до відома членів Громадської ради та громадськості шляхом його оприлюднення на офіційному веб-сайті Органів, через підвідомчі ЗМІ та в інший прийнятний спосіб. Інформація про прийняте рішення має містити відомості про врахування пропозицій Громадської ради або причини їх відхилення.
5.35 Організація діяльності Громадської ради визначається Регламентом Громадської ради, який приймається на одному з перших засідань Громадської ради.
5.36 Регламент Громадської ради має містити:
- загальний порядок організації роботи та планування Громадської ради;
- процедуру підготовки та внесення питань на розгляд Громадської ради;
- деталізований порядок набуття членства, припинення та призупинення повноважень членів Громадської ради;
- порядок участі членів Громадської ради в її діяльності;
- порядок підготовки і проведення засідань Громадської ради, її робочих органів;
- форми  та порядок прийняття рішень Громадською радою та її робочими органами;
- порядок взаємодії Громадської ради з Органами, їх структурними підрозділами, іншими органами публічної влади, установами та організаціями;
- порядок взаємодії Громадської ради з громадянами, інститутами громадянського суспільства, іншими суб’єктами;
- порядок участі у роботі Громадської ради уповноважених представників Органу;
- порядок підготовки та проведення заходів Громадської ради;
- порядок оприлюднення рішень Громадської ради;
- порядок підготовки щорічних звітів про діяльність Громадської ради та їх оприлюднення;
- інші питання організації та порядку діяльності Громадської ради.
5.37 Проект Регламенту Громадської ради розробляється робочою групою, створеною Громадською радою, з урахуванням пропозицій відповідних підрозділів Органів, інститутів громадянського суспільства та інших зацікавлених сторін.
5.38 Зміни до Регламенту Громадської ради вносяться за рішенням членів Громадської ради та ухвалюються простою більшістю голосів від її складу.
5.39 Зміни до Положення про Громадську раду ухвалюються простою більшістю голосів від складу Громадської ради та погоджуються з Органами.

Розділ V
Порядок взаємодії Громадської ради з Органами, їх структурними підрозділами, іншими органами публічної влади, установами та організаціями

5.1. Взаємодія Громадської ради з іншими органами відбувається на принципах відкритості, прозорості взаємоповаги та неупередженості.
5.2. Органи включають уповноважених представників громадської ради до складу своїх колегій, комісій та інших координаційних та робочих органів та зустрічей. Органи та їх структурні підрозділи інформують уповноваженого представника громадської ради завчасно, але не пізніше ніж за 3 робочих днів до проведення.
5.3. Органи надсилають всі проекти нормативно правових актів на офіційну електронну скриньку громадської ради gr.ck.ua@gmail.com протягом доби після погодження з відповідними юридичними працівниками, але не пізніше 20 робочих днів до винесення на розгляд Органів та їх структурних підрозділів. Якщо думки громадської ради не були враховані у проекті НПА на етапі розробки, то вони обов'язково мають бути озвучені на засіданні обласної ради при розгляді цього проекту НПА.

 
Розділ VІ.
МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ  ГРОМАДСЬКОЇ РАДИ,
 ІНФОРМУВАННЯ ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ ГРОМАДСЬКОЇ РАДИ
6.1 Органи за допомогою та використовуючи кошторис  свого структурного підрозділу, на який покладено відповідні повноваження, створює належні умови для роботи Громадської ради. Зокрема, забезпечує раду засобами зв’язку, окремим приміщенням для діяльності та проведення її засідань, канцелярським приладдям, комп’ютерною та офісною технікою. Також - надає підтримку членам Громадської ради щодо оперативного отримання необхідних матеріалів в межах компетенції Громадської ради.

6.2 Громадська рада інформує Органи та громадськість про свою роботу шляхом розміщення інформації на веб-ресурсі grckua.blogspot.com та оприлюднення в інший прийнятний спосіб матеріалів про установчі документи, план роботи, керівний склад, прийняті рішення, протоколи засідань, щорічні звіти про свою роботу тощо. Прес-служби Органів забезпечують розміщення на власних веб-ресурсах матеріалів, що подаються громадською радою.



Немає коментарів:

Дописати коментар