середу, 2 липня 2014 р.

Вікторія Феофілова: «Працювати мені все одно ніхто не заборонить. Тільки я буду не "консультувати" їх, а "контролювати"»


Член громадської ради при обласній державній адміністрації та обласній раді у мережі «Фейсбук» опублікувала власну думку щодо інформації на сайті ОДА щодо нібито розколу у громадській раді.


Отже, не можу втриматися від коментарів щодо ситуації з обл. гром. радою. І хочу заявити наступне:
1. Склад ради вийшов непоганим, і міг би бути дієвим, в разі, якщо обласному керівництву дійсно потрібен консультативно-дорадчий орган, а не просто красива картинка із географічним представленням.
2. На моє переконання поява на сайті ОДА брехливих повідомлень (а воно саме таке!) є ознакою, що керівництву ОДА не сподобався склад ради, яка не є підконтрольною нікому з них. Це сумно, щоб не сказати обурливо, бо робить фальшивими усі загравання обласної влади з громадськістю нещирими і маніпулятивними.
3. Щодо наявності в складі організацій, які є в процесі реєстрації, то це рішення було прийняте ЗАГАЛЬНИМ ГОЛОСУВАННЯМ учасників установчих зборів. І вони отримали лише ШАНС бути обраними, а не були кудись "включені по умолчанію". І якщо їх обрали, то значить самі учасники установчих зборів вважають, що вони мають право бути членами ради. І хто скаже, що це не так?
4. Щодо представників з районів, то за цю ситуацію персонально відповідальний Юрій Піднебесний, який з самого початку замість того, щоб пояснити принципи участі організацій в установчих зборах, наобіцяв їм якесь "автоматичне" включення, не маючи для цього ніяких повноважень і підстав. ГО з районів, які подалися на загальних умовах, були і серед обраних учасників - з Канева та Золотоноші, наприклад.
5. Для громадської ради взагалі не є важливим принцип рівної географічної представленості. До чого цей кіпіш? Багато організацій взагалі мають обласний статус. І яке має значення, де живуть люди, які проводять експертизи рішень і програм? чи не важливіше їхні знання та кваліфікація, можливість та бажання працювати?
6. Залучати представників із районів безумовно потрібно, особливо з деяких питань. І громадська рада могла би придумати такий механізм співпраці. Але ж їй не дали навіть змоги подумати над положенням чи форматом! Значить, питання не у роботі, а зовсім в інших речах.
7. Особисто я в жодному разі не тримаюся за своє місце, яке (повірте!) нічого, окрім додаткової роботи не прносить. І брала участь в цьому лише тому, що наївно повірила, що мої знання, досвід та навички потрібні обласному керівництву. Більше того, я особисто доклала зусиль для того, щоб до ради увійшли нормальні адекватні люди. Тепер мене настільки обурює подібне ставлення з боку ОДА, що я навіть не наважилася сьогодні з кимось із них про це поговорити - боюся в пориві емоцій не стриматися  Однак завтра я це зроблю. І якщо переконаюся, що дійсно йде спроба шантажу членів ради (або включайте ще 20 осіб, або ми вас розпустимо), то я покидаю ці "ігри престолів". Хай самі граються в свої пасочки. Працювати мені все одно ніхто не заборонить. Тільки я буду не "консультувати" їх, а "контролювати".
І наостанок: все вищевикладене є моєю особистою позицією, і може не співпадати з думками інших представників ГР.

Фото з сайту: http://procherk.info/
Автор: Перший заступник голови громадської ради  Сергій Слинько

Немає коментарів:

Дописати коментар